-->

MY NEW YOUTUBE CHANNEL

wild forces strange magic

Hi there! I'm back with good news: I just started a new Youtube Channel. 
I tried the "Youtube thing" a few years ago, but I think it just didn't work because I didn't like the content I was creating, I just did what everyone else was doing probably to fit in. I couldn't find joy in making that kind of videos. Some weeks ago I started thinking about it again, the truth is that I wasn't that bad at making videos, it's just I didn't enjoy making the videos I posted in my first channel.
I'm in college now, and I study Audiovisual Communication. I have to say that, even though I've just finished the first year of my 4-year career, I really loved it, and I love what I do. That's why I decided to give Youtube a second chance and started this channel. 
The first video is a Summer Lookbook (I love to film and edit lookbooks), so I hope you enjoy it as much as I do.

¡Hola a todos! Estoy de vuelta con buenas noticias: acabo de empezar un canal de Youtube.
Intenté esto de Youtube hace unos años, pero creo que no funcionó porqué simplemente no me gustaba crear el contenido que estaba creando, simplemente me ceñía a hacer lo que todo el mundo estaba haciendo, puede que solamente para encajar. No podía encontrar ningún tipo de satisfacción en hacer ese tipo de vídeos. Hace algunas semanas me replanteé la posibilidad de volver a subir vídeos, la verdad es que se me daba bastante bien, simplemente era que no me veía haciendo este tipo de vídeos otra vez, porqué sabía que volvería a dejarlo si intentaba hacer algo que no me gustaba. 
Ahora estoy en la universidad estudiando Comunicación Audiovisual. Tengo que decir que aunque solamente llevo un año de los 4 que dura la carrera, me está gustando mucho. Me encanta lo que hago. Así que por eso he decidido darle una segunda oportunidad a Youtube y crear este canal.
El primer vídeo es un Lookbook de Verano (me encanta gravar y editar lookbooks), así que espero que lo disfrutéis tanto como yo.



1 comment

  1. lovely post!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    ReplyDelete

© I WANT TO LIVE IN LA. Design by Fearne.