-->

MORNING MAGIC

I love mornings basically for two reasons: 1) You can see the sunrise, which I think is amazing and 2) Breakfast is the best meal of the day.

And I repeat: breakfast is the best meal of the day. I think we all agree on that. You can enjoy a big açai bowl, a chocolate muffin or even both and not feel guilty at all. Mornings are always better with good music and delicious food, and I can prove that totally changes how your day goes. So why don't eat what makes us happier?

In my case I've went for the healthy option (what doesn't happen everyday haha) adding some strawberries and nuts to my milk with cereal. Try it someday, I swear you're gonna love it!

breakfast Me encanta la mañana básicamente por dos razones:  1)Puedes ver el alba, creo que esto ya es suficiente motivo, y 2) El desayuno es la mejor comida del día.

Y lo repito: el desayuno es la mejor comida del día. Creo que todos estamos de acuerdo en esto. Puedes disfrutar de un "açai bowl", una muffin de chocolate o las dos cosas si lo prefieres. Las mañanas siempre son mejores con buena música y comida deliciosa, y he comprobado personalmente que esto realmente afecta a como va tu día. Así que ¿Porqué no comer lo que nos hace más felices?

En mi caso he ido a por la opción más saludable (cosa que no pasa todos los días) añadiendo algunas fresas y frutos secos a mi leche con cereales. Probadlo algún día, ¡Os va a encantar!

breakfast1 breakfast2




1 comment

  1. Ye, Breakfast! :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete

© I WANT TO LIVE IN LA. Design by Fearne.