-->

EFFORTLESS

As you have probably told, when it comes to fashion (as well as in life) I like keeping it simple.

One of my mottos is "less is more" and I try to follow it the most I can. No doubt I am a big fan of the traditional effortless look: a t-shirt/top/shirt paired with blue jeans, white or black shoes and some accessory. This time I've tried to keep my personal essence by the time I was wearing an outfit that practically took me two minutes to put together.

My conclusion after this is that finals can help you developing your speed skills in front of the closet.

effortless-2 Como posiblemente  ya habréis podido notar, cuando se trata de moda (de la misma forma que en la vida) me gusta que todo sea simple.

Uno de mis (muchos) lemas es "menos es más" e intento seguirlo lo máximo que puedo. No hay duda de que soy una gran fan de el "effortless look" tradicional: una camiseta/top/camisa combinada con unos vaqueros, un par de zapatos negros o blancos y algún complemento. Esta vez he intentado mantener mi esencia personal al crear este outfit que prácticamente me costó dos minutos hacer.

Mi conclusión después de esto es que realmente los exámenes finales pueden ayudar a mejorar considerablemente tu velocidad delante del armario. 

effortless-4 effortless-3 effortless-5 effortless-6 effortless
I'M WEARING>> Top: Stradivarius, jeans: Pull&Bear, sandals: Zara, watch: Amazon



Post a Comment

© I WANT TO LIVE IN LA. Design by Fearne.