-->

SPRING VIBES

Finally a new outfit post is up! I've been through many struggles these past two weeks, I had a few personal problems that seriously left me thinking about giving up on blogging and another stuff like my "Youtube" thing. I think that's what firstly comes to your mind when you feel sad and down, you don't really care about anything but what's going on around your problems. But, you know what? This time I won't let them win this battle. I'm tired of being the one who throws in the towel, this time I'm going to be the one who decides, and the one who wins. 
Moreover, everything looks super beautiful and lovely with the arrival of Spring, and this should be motive enough to feel encouraged and powerful!
  outfitboyfriend-4

¡Por fin un nuevo outfit en el blog!
Estas dos últimas semanas he tenido varios problemas personales que me han hecho plantear seriamente dejar el blog y mi canal de Youtube. Creo que, en un primer momento, esto es lo que piensas cuando te sientes triste y estás preocupado, no te importa demasiado aquello que no tiene que ver con lo que rodea tus problemas. Pero, ¿Sabéis que? Esta vez no dejaré que los problemas ganen la batalla. Estoy cansada de ser la que tira la toalla, esta vez voy a ser yo la que decida y la que gane. Además, todo está precioso con la llegada de la primavera, y esto debería ser motivo suficiente para sentirse motivado y con ganas de hacer cosas!
  outfitboyfriend-3outfitboyfriend outfitboyfriend-2
I'm wearing>> Shirt, jeans and cardigan: Pull&Bear / iphone case: Ebay


4 comments

  1. Hola guapa!

    Precisamente en esos momentos no hay que tirar la toalla, a veces tus hobbies te evaden de los problemas y eso ayuda bastante, mucho ánimo!
    En cuanto al look, me encanta la camisa que llevas y como combina con los ripped jeans ;)
    besitos!

    http://neyshastyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. These pictures are so pretty! Love the yellow top and the cozy knit.

    xx freshfizzle

    ReplyDelete
  3. Wooo! You go girl! The warm weather definitely lifts my spirits as well :) I love your perfectly destroyed jeans!

    Mili

    ReplyDelete

© I WANT TO LIVE IN LA. Design by Fearne.