-->

MY WORK SPACE

When I work on something (at this moment my finals) one of the things that mostly helps is my space. I'm one of those persons who thinks that a clear space means a clear mind. I like to keep my place simple and minimalistic, because I prefer focusing on what I'm doing rather than in what's around me. The same way, I really enjoy decorating my room, I think it makes my space look so beautiful and sometimes it can even be inspiring. It's just in terms of fashion and room decor I tend to think that less is more. 
I also think the best way to make your space look more "yours" is by adding something made by you to give it that personal touch. That's why I really like DIY projects, like the little flower pot with the cactus inside I keep next to my computer and the mobile phone holder.

Cuando trabajo en algo (ahora mismo mis finales) una de las cosas que más me ayuda es mi espacio. Soy una de esas personas que piensa que un escritorio ordenado significa una mente ordenada, por eso me gusta mantenerlo simple y ordenado, ya que prefiero concentrarme en aquello que estoy haciendo y no en lo que me rodea. De la misma forma, me gusta mucho decorar my habitación, creo que ayuda a que todo se vea más bonito e incluso puede servir de inspiración. Es solo que en términos de moda y decoración creo que menos es más. 
También pienso que la mejor forma de hacer que tu espacio parezca más "tuyo" es añadiéndole cosas hechas por ti mismo/a para darle ese toque personal. Por eso me encantan los proyectos DIY, como la pequeña maceta con el cactus que hay al lado de mi ordenador y el soporte para mi móvil.

Post a Comment

© I WANT TO LIVE IN LA. Design by Fearne.