-->

MY TRIP TO DUBLIN

This past year has been full of new and amazing experiences, but the best, with no doubt, has been traveling to Dublin, Ireland. It may sound a bit strange, but this was the first time I took a plane, and yes, I was pretty scared at first, but I think it ended up being a fun experience. I knew you can fall in love with a person, with your pet or even with some kind of food (long live pizza), but I never thought I could fall in love with a place or city util I put my feet in Dublin. I just can't put it in words, I loved the landscapes, the food, the people and everything I saw and went to. And I just remember of me thinking: I could definitely live here, this could be my house. 
Obviously, it was cold as hell, but I didn't really care, I was such in a beautiful place and, for me, it seemed that I could stay there forever. Sadly, my trip arrived to its end after a few days and I got to go back home, but I have to say I wasn't sad for leaving, because I knew that wouldn't be the last time I went to Dublin. What is better, I felt lucky for discovering such a perfect place.

Este último año ha estado lleno de nuevas y alucinantes experiencias, pero lo mejor, sin duda, ha estado viajar a Dublin, Irlanda. Esto puede parecer un poco extraño, pero esta fue la primera vez que cogí un avión, y si, estaba un poco asustada al principio, pero creo que al final terminó siendo una experiencia bastante divertida. Sabía que te puedes enamorar de una persona, tu mascota o incluso algún tipo de comida (larga vida a la pizza), pero nunca pensé que podría enamorarme de un lugar o una ciudad hasta que puse mis pies en Dublin. Simplemente no puedo explicarlo con palabras, me encantaron los paisajes, la comida, la gente y todo lo que vi. Y solo me acuerdo de mi pensando: Definitivamente podría vivir aquí, esta podría ser mi casa.
Obviamente, hacía mucho frío, pero no me importaba mucho, estaba en un sitio precioso y a mi me parecía que me iba a quedar allí para siempre. Por desgracia, mi viaje llegó a su fin después de unos días y tuve que volver a casa, pero tengo que decir que no estaba triste por volver, porqué sabía que esta no sería mi última vez en Dublín. Lo que es mejor, me sentí con suerte por haber descubierto un lugar tan perfecto.

2015-12-15 07.56.08 1kok

2015-12-17 07.40.45 1

2015-12-17 07.26.46 3
2015-12-17 07.40.46 1

1 comment

  1. Wow, love photos!!
    http://chicniceandcool.blogspot.com.es/

    ReplyDelete

© I WANT TO LIVE IN LA. Design by Fearne.