-->

BARCELONA: THE OUTFIT

Despite the antisocial mood that I'm in right now, I'm so happy otherwise. And that is because I got to go to Barcelona yesterday, and the best part, to meet two of my idols: Luzu and Lana. They have a Youtube channel together called Luzu y Lana -Oviously they're spanish youtubers, but Lana is from LA- and they have just written a book so they went to Barcelona to make a book signing there. 

It was the best experience eveeeeer, and something that I will always remember. I loved to talk with them a bit and to hug them, I only wish it had lasted a bit longer. They're both so nice in person, just as they seem to be on the videos, and this is something that I really apreciated. Because I want my "role model persons" to be real people, someone who really believes in his ideas. Anyways, it was so fun for me and honestly one of the best days of my life. This is the outfit that I wore that day, so black (and a bit scary, maybe?), I know. I also took some more photos and made a video that I will show you in the next posts. :)

DSC_0242 copia DSC_0235 copia Sin título DSC_0230 copia

Todo y el estado de ánimo en que me encuentro ahora mismo, por otra parte estoy muy feliz. Y esto se debe a que ayer tuve la oportunidad de ir a Barcelona y, lo mejor de todo, de conocer a dos de mis ídolos: Luzu y Lana. Los dos tienen un canal de Youtube que se llama Luzu y Lana y hace poco escribieron un libro, por eso fueron a hacer una firma a Barcelona.

Todo lo que puedo decir es que simplemente fue la mejor experiencia que he tenido (jamás había conocido a alguno de mis ídolos) y algo que siempre recordaré. Me encantó hablar un poco con ellos y abrazarlos, pero solo me hubiera gustado que hubiese durado un poco más. Los dos son muy majos en persona, tal y como parecen en los vídeos, y esto es algo que realmente aprecio mucho. Porqué quiero que mis "modelos a seguir" sean personas reales, que realmente creen en sus ideas. De todas formas, fue muy divertido y sinceramente uno de los mejores días de mi vida (las 5 horas de cola valieron la pena). Este es el outfit que llevé, muy negro (y da un poco de miedo, puede?), lo sé. Hice más fotos y también un vídeo que os enseñaré en los próximos posts. :)

xx

Claudia

6 comments

  1. so cute!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Great look!!!

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. That's so cool you got to meet some of your idols. I love what you wore to meet them. You can't go wrong with an all black look :)

    Mili

    ReplyDelete

© I WANT TO LIVE IN LA. Design by Fearne.