-->

BROOKLYN BABY

Sin título-1
Photos>> Tumblr, Pinterest and Google.

You know what people say about Lana del Rey, and if you don't, well then it doesn't matter. I personally love this music goddess and for sure, all her songs. You only have to listen to one of her songs and you'll instantly know what I'm talking about. She has a kind of strange magic around her that makes me want to put on repeat her album and never stop listening to it. And now, sitting here in front of my computer and with this song "Brooklyn baby" playing on, I feel like there's anything else I should care about. I have to take advantage of this inspiration, so that it isn't a waste. Pretty inspiring, don't you think?

Ya sabéis lo que dicen de Lana del Rey, y si no, bueno tampoco importa. Personalmente me encanta esta diosa de la música y por supuesto, sus canciones. Solo tienes que escuchar una de sus canciones e instantáneamente sabrás de que estoy hablando. Parece que una extraña magia la rodee y que esto te hechice sin que puedas parar de escuchar su álbum. Simplemente es perfecto. Y ahora, sentada aquí delante de mi ordenador con esta canción "Brooklyn baby" sonando, siento que no hay nada más que me debería importar. Tengo que aprovechar esta inspiración, y sacarle partido. Bastante inspirador, no creéis? 

Post a Comment

© I WANT TO LIVE IN LA. Design by Fearne.