-->

APRIL'S FAVORITES

DSC_1734 copia


Hi everyone one more time! I'm glad of being able to upload more times this week even if I know finals are here and I have tu study. Finally I've discovered how to organize my time, and trust me, this is pretty hard for someone who always leves thigs for the last moment. 
I've filmed my april's favorites video lately and I uploaded it on the Youtube yesterday. It is in Spanish too, because as some of you may know I'm from Spain (and yes, I like paella). There are not many favorites to show you because I've been studying for finals, but I think my inspiration is coming back to me and big things are being planned in my head. Enjoy :)

Hola a todos una vez más! Estoy orgullosa de poder actualizar más durante esta semana, todo y sabiendo que los finales están al caer y tengo que estudiar. Finalmente he descubierto como organizar mi tiempo, y creedme, es algo bastante difícil cuando eres alguien que lo deja todo para el último momento.
Hace poco grabé el vídeo de mis favoritos de abril y ayer lo colgué en Youtube. También está en español porqué, como ya ha quedado claro, soy de España. No tengo muchos favoritos que enseñaros ya que he estado estudiando para los exámenes finales, pero creo que mi inspiración por fin está volviendo y estoy planeando grandes ideas en mi cabeza. Espero que os guste el vídeo :)


Post a Comment

© I WANT TO LIVE IN LA. Design by Fearne.