-->

SIMPLICITY

DSC_1626 DSC_1623

I know this is a pretty simple outfit, but this is what this post is going to be about. When it comes to dressing up I prefer being a little bit more simple than looking like you picked up your clothes with your eyes closed. Because we all know that more doesn't always has to mean best, and in my opinion less is always more. Moreover, simplicity is your best friend when you're studying for finals.

Se que este es un outfit bastante simple, pero esto es de lo que quiero hablar en este post. Cuando me visto prefiero ser simple antes que parecer que he escogido mi ropa con los ojos cerrados. Porqué todos sabemos que más no siempre es mejor, y en mi opinión menos siempre es más. Además, la simplicidad es tu mejor amigo cuando estás estudiando para los exámenes finales.

4 comments

  1. Love plaid! great look :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Estoy de acuerdo contigo, menos es mejor, me encantan los pantalones:)
    Besos de http://chicniceandcool.blogspot.com.es/

    ReplyDelete

© I WANT TO LIVE IN LA. Design by Fearne.