-->

NUDE TUDE


 It's time for another one of my little beauty talks. This goodie arrived home just a few days ago, but I've been so off blogging since my schedule is full of exams that I've haven't been able to show it to you or even try it out. This, people, is the Nude Tude eyeshadow palette by The Balm. I've got big expectations for this, and I know the price it's worth it 100%. I know it's just a palette but sincerely I love every one of the colors and it is so adorable and cute as well. "so vintage" as I would say. I recommend it to you because it has a pretty good variety of basic colors that you'll be able to combine with the rest of your make up. I bought it in Ebay but it's also avaliable in their official store.

Ya es hora para otra de mis pequeñas charlas sobre belleza. Hace algunos días por fin me llego a casa, pero no he bloggeado mucho desde que mi agenda está llena de exámenes y tampoco he tenido tiempo de enseñároslo o siquiera probarlo. Esta es la paleta de sombra de ojos de The Balm. Tengo muchas esperanzas puestas en ella y la verdad es que el precio lo vale. Se que simplemente es una paleta pero sinceramente me encantan todos y cada uno de los colores y la verdad es que es adorable y muy mona. "Muy vintage" como yo diría. La recomiendo porqué tiene una variedad bastante buena de colores básicos que puedes combinar con el resto de tu maquillaje. Yo la compré en Ebay pero también está disponible en su tienda oficial.


1 comment

  1. ooh the packaging is so cute! looks like such a good product. id love it if youd comment back http://www.amyelizabethfashion.com/2015/02/dr-organic-bioactive-skincare.html xx

    ReplyDelete

© I WANT TO LIVE IN LA. Design by Fearne.