-->

COLD BUT INSPIRED (AND MOISTURIZED)

It's cold. It's really really cold outside. But does it mean there's no time for some blogging? Obviously, no.
These cold days are one more reason for which we should be scrolling trhough the Internet and not wasting our time. We can't take pictures outside, but it's always a good moment to feed yourself up with some inspiration. This time I went for some beauty inspiration, and as I am not a real beauty guru at all, I decided to take a little break on outfit posting and make this "beauty/skin care" products review.

Hace frío. Hace mucho frío. Pero eso significa que no hay tiempo para hacer un poco de "blogging"? Obviamente, no.
Estos días de frío son una razón mas por la cual deberíamos aprovechar para inspirarnos navegando por Internet, y no perder nuestro tiempo. En mi caso, no puedo tomar fotos fuera, pero siempre es un buen momento cuando se trata de encontrar inspiración. Esta vez quise centrarme en la inspiración sobre belleza, y ya que no soy nada experta en este tema, decidí romper un poco con la rutina de los "outfit posts" y hacer esta reseña sobre algunos productos de belleza.

1. LIP BALM

I don't usually use lip balm just because I forget I bring it with me, but it's the best option to moisturize your lips during the cold. I love this one from Women's Secret, it smells like cherries and it's so good.

No suelo usar "lip balm" simplemente porqué no me acuerdo de que lo llevo conmigo, pero esta es sin duda la mejor opción para mantener tus labios hidratados durante el frío. Me encanta este de Woman's Secret, huele a cerezas y es muy bueno.

 2. NAIL POLISH


Sincerely I don't tend to use too much nail polish, because I end up taking it off mostly when I have exams (I'm a really nervous person), but when I do it on winter I like to wear dark colors or really bright ones to match the rest of my clothing and the season's essence.

Sinceramente no suelo llevar mucho pinta uñas, porqué siempre termino quitándomelo mayoritariamente cuando tengo exámenes (me pongo muy nerviosa), pero cuando lo hago en invierno, me gusta llevar colores oscuros o muy claros para combinarlos con el resto de mi ropa y la esencia de esta estación

 3. BODY CREAM

This is the best body cream I've ever used, with no doubt. It smells like cherries and strawberry bubble gum, and this is what I mostly love because aside from giving you a  totally hydrated skin it also makes you smell so good.

Esta es la mejor "body cream" que he usado, sin ninguna duda. Huele cerezas y chicle de fresa, y esto es lo que mas me gusta de ella porqué a parte de dejar tu piel totalmente hidratada también hace que huelas muy bien.

2 comments

  1. Me ha encantado el post, las fotos son preciosas, y no las típicas de los posts de belleza

    un beso

    elescaparatedeelena.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. It's nice to see you expanding to a different category in blogging! I usually don't like beauty posts since I know nothing about this topic either, but I really enjoyed reading this! Your photos and flatlays look amazing, and the text are short yet relevant and enjoyable. It's beginning to get hotter in my country as summer creeps in, and I hope the same goes for the weather there. Stay warm! xx

    http://xndrexpanaligan.blogspot.com/

    ReplyDelete

© I WANT TO LIVE IN LA. Design by Fearne.